Årets sista dag!

Nu är årets sista dag här, och jag kan bara sammanfatta den här dagen med ett ord: UNDERBART

På förmiddagen tog jag å mamma en tur på längdskidorna, nyuppkörda spår så gick finfint, synd bara att vi glömde vattenflaskorna, men det gick det med.. På eftermiddagen vart det en skotertur, jättefina leder för kommit en dm nysnö.

Igår invigde jag mina nya slalomskidor, helt underbara, och helt underbar pudersnö i många av backarna. Synd bara att det yrde snö så man nästan inte såg någonting under större delar av tiden vi åkte. Hur som helst var det riktigt roligt att åka även om det känns i benen idag att de inte är vana att åka än, men det skall det bli ändring på för nu jäklar är min skidsäsong igång för i år..:)

Eftersom det är årets sista dag borde man väl sammanfatta året lite kanske. Det har vart ett riktigt bra år, lite dåligt med ledighet kanske men det har inte gjort någonting. Fick jobb på Telia i början av året där jag sedan jobbade hela våren, sommaren spenderade jag i Bollnäs där jag jobbade på AQ. Bollnäs är ju alltid Bollnäs men sommaren rullade iväg ganska fort ändå. Blev lite semester till Göteborg med massa shopping å nöjen också vart det midsommar i Norrköping hos Ann. I höst har det blivit en del pluggande också mera jobb på Telia och det lär bli ännu mer nu när jag har gått rbedbandsutbildningen också. Det är ju trevligt i slutet av månaden när lönen kommer iaf.. Förutom jobb och plugg har Ann&Anki haft sina stunder som vanligt. Skall jag välja ut några favoritminnen från Ann&Anki så måste det vara Riksgränsen i april, midsommar i Norrköping också får vi ju inte glömma våra tisdagar..;) Utgången i höstas med regnkläder och solglasögon till röda lackskor var en kväll som gav roliga bilder iaf.

För att sammanfatta året så kan jag inte annat än tycka att det har varit ritkigt lyckat och jag ser fram emot det kommande året som förhoppningsvis har massa roliga händelser med sig. Redan nu känns det som att det kommande halvåret är planerat, däremot är halvåret efter det helt oplanerat. Ingen aning om vart flyttlasset bär ännu men jag hoppas det blir någonstans dit jag kommer att trivas. Det kommande året skall jag jobba vidare för min civilekonom- och civilingenjörsexamen och förhoppningsvis står jag med båda examensbevisen i min hand i jan-feb om ett år.

Nu skall jag fixa iordning mig det sista för ikväll!

GOTT NYTT ÅR på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0