Bredbandsutbildning..

Var på första bredbandsutbildningen ikväll då, satt i fyra timmar och snackade om routrar kändes det som, och det supportar vi inte ens, bra där..;) Utbildningen håller på tors-, fre- och mån- till onskväll nästa vecka också sen kan jag allt om att supporta bredband eller nått.. Å för den skull vill jag INTE att ni ringer till mig och skriker när era bredband slutar fungera..;)

Vart fullt upp idag iaf, gick till skolan och hade redovisning och en mindre opponering kvart över 8 imorse. Sen metodikföreläsning och handledning i metodiken. Sen gick hela eftermiddagen åt att börja skriva på metodiken, på tiden när det skall vara inne på fredag kanske..:) Också sen hem och slänga i sig lite mat också iväg till Telia. Slutade en kvart tidigare så hann med den tidigare bussen iaf, det är ju alltid trevligt att sluta tidigare..

Sen jag kom hem har jag ätit, diskat och funderat på att ta en promenad, det är ju tanken som räknas..;) Regnar så tappade lusten.. Har beställt lite julklappar också, så snart har jag gjort klart med alla mina julklappar, ibland är jag för seriös...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0