Fight for it...

Idag måste jag bara börja med ett citat från Grey's Anatomy. Meredith säger något som verkligen är bra där, lite måndagspepping från min sida idag eller nått..;)

"If there's just one piece of advice I can give you, it's this -- when there's something you really want, fight for it, don't give up no matter how hopeless it seems. And when you've lost hope, ask yourself , if 10 years from now, you're going to wish you gave it one more shot. Because the best things in life... they don't come free."

Sitter i skolan just nu och har gjort sen halv nio imorse, vi har dock inte fått så jättemycket gjort. Vi är mer eller mindre sega alla tre. Var ju på Betnér i fredags och hade hur kul som helst, han är bara för bra. I lördags jobbade jag 9-14 sen hem och tvättade lite och så innan jag drog till Bacchus för att  ta ett par öl med grabbarna och sen dra till Stuk. Ibland har man nytta av felsökningsjobbet på Telia, t.ex. i lördags när grabbarna försökte få igång stereon. Jag som lärt mig att man alltid ska leta det felet i det lättaste från början undrade om de hade kollat att volymen inte var nersänkt, gissa vem som hade rätt..;)

Jobbade på söndagen igen, efter på tok för lite sömn..:) Sen tvättade jag ett par maskiner igen när jag kom hem från jobbet också pluggade jag lite innan det var dags för adventsfika hos Anna. Årets första glögg är drucken nu iaf..

Nej nu skall väl vi göra ett sista (första) ryck innan handledningen halv fem. Sen skall jag hem och äta nått och dra till gymet. Var på tok för många dagar sen jag var där nu igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0