Helgen slut igen då...

Så var den här helgen också slut då.. I fredags hade jag utbildning på kvällen och sen vart det idolutröstningen och trevligt sällskap...

På lördagen sovs halva dagen bort och sen var det dags att göra sig färdig för kvällen. Jag å Ann körde svarta tunikor, röda strumpbyxor ock svarta lackpumps och Erik var helsvart med en massa beslysning på sig. Snögubbarna som var med på kvällen måste nog nästan ha varit snyggast dock..:) Var god mat och trevlig underhållning iaf så hade riktigt roligt även om jag fortfarande inte har en aning om vart vi egentligen var...


Efterfestade med Youtube, en del klipp är riktigt roliga klockan halv fem på morgonen..:)


Har varit en trevlig helg iaf.


Skall skriva lite julkort nu tänkte jag innan det är dags att gå och sova..:)


Kommentarer
Postat av: Carro!

Tack för julkortet! Kram

2007-12-17 @ 16:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0