I Bollnäs...

Så var man i Bollnäs då..

Har inte gjort så mycket sedan jag kom hit, pluggat lite och gått på stan lite typ. Var iväg med balklänningen för att få den uppsydd också och för att hämta sjalen jag hade beställt, trodde jag... Visade sig att den inte kommer förrän i mitten av februari, så nu har jag ett problem..:( På ett eller annat sätt löser det sig väl förhoppningsvis... Hoppas jag...

Efter att ha vart iväg med balklänningen åkte jag ner på stan och gick och handlade lite julklappar med Jennie också tog vi en fika på stan när vi ändå var där. Trevligt å träffa henne igen, inte setts sen i somras ju. Blir lätt så när man sitter i ett varsitt land.. Var in på systemet också där det första jag får höra när jag kommer in genom dörren från en av de anställda är: "Är du här idag igen!" Tanterna bredvid tittade lite konstigt så jag måsta skynda mig att tillägga att jag faktiskt inte tänkte handla där själv idag..:)

Imorrn skall jag göra klart det sista på hemtentan så jag får den inlämnad till deadlinen klockan 12.00. Sedan efter det skall jag träffa Sara S. Henne träffar man ju också allt för sällan eftersom jag inte är hit så ofta längre, även om det inte var lika länge sedan som med Jennie.

Annars vet jag inte vad jag skall roa mig med imorgon.. Slå in alla julklappar kanske, för syrran är duktig på att gå och snoka på mitt rum så annars springer hon väl över de nå tag..hehe..

Nu skall jag nog faktiskt gå och sova tidigt för en gångs skull, så kanske man är pigg imorrn vid 7 så kan jag upp och titta på julkalendern innan jag skall skriva klart strategitentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0