Packad och klar eller nått..

Nu har jag packat klart i stort sett, så nu skall jag bara städa upp lite här hemma och byta vatten åt fisken sedan är jag redo att bege mig söderut till Bollnäs.. Undra vad jag skall roa mig med där hela veckan... Skall iofs skriva hemtentan och borde skriva lite på projektet också. På torsdag skall klänningen sys upp iaf sedan är den helt klar, så kan jag och Ann gå på bal..:) Carro kommer till Bollnäs till helgen också... Saknar dig gumman! Men nu är det inte långt kvar...

Julklapparna är i stort sett färdiga, har en person kvar bara, och total idétorka men det löser sig väl det med hoppas jag.

Åker iaf hem imorrn då som sagt, så imorgonkväll är jag i Bollnäs igen. Äta mammas mat så man spricker den närmsta tiden eller nått..

Jonatan skall se till så att min sambo får mat och rent vatten medan jag är borta också. Det är tur att man har underbara vänner ibland.  Tack Jonatan! :)

Nähäpp, om man skulle ta och kolla vad man har glömt att packa kanske. Skoterkortet och skidglasögonen sen klarar man sig långt..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0