Säsongens första skotertur..

Idag tog vi ut skotrarna för första gången den här säsongen..:) Jag å pappa åkte först härifrån till Hamra, sedan därifrån över fjället till Kjåsken också samma väg tillbaka. Träffade på en komips till pappa på leden en bit påväg upp från Hamra så då åkte vi en sväng med honom, hans dotter och barnbarn och tittad på en fin utsitksplats. Sedan tog vi en sväng förbi skidcentralen här uppe vid Hallners, verkar vara fina spår så det blir nog längdskidor någon dag också.. Efter det tog vi vägen förbi Göransgården hem.

Jag hoppas på ännu bättre väder imorrn så kan jag antingen testa mina nya slalomskidor i backen eller ta en tur i längdspåren, eller om jag är riktigt hurtig kanske jag hinner med både och.

Nu är det snart dags för mat så skriver mer någon annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0