Aj, aj, aj...

Det är lättaste sättet att beskriva hur mina ben känns idag. Sara tyckte vi skulle springa ikväll men jag känner att mina ben måste få vila en dag nu om vi skulle köra imorgon också. Benpass på tisdagen och cyklingen igår har brytit ner mina muskler i benen något grymt så får helt enkelt bara bli lite promenad idag för att få upp blodcirkulationen i dem. På schemat styrkemässigt idag står triceps och axlar. Får se hur kroppen känns i övrigt om några timmar när jag kommit igång bättre. Det är ju ett pass som går fort att genomföra så en promenad ner, köra passet och en promenad hem skulle ju kanske inte sitta fel...

Jag har precis uppdaterat mig på jobbfronten så nu ska jag gå ut och njuta av det underbara vädret som har kommit hit och förhoppningsvis har tänkt stanna över helgen fast med varmare temperatur...:)

Så här blå och fin är himlen nu:

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Vettigt med vila, man kan ju få inflammationer om inte annat, jag har haft flera och det är ett helvete och aldrig värt det för att man tränar lite för mycket :S

2009-04-23 @ 21:24:03
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0