Ben, vader och mage

Har blivit en hel del jobb som har krävt en del styrka både igår och idag men jag ser ändå fram emot dagens pass på gymet. Blir ben, vader och mage som körs som pass 2. Blir iaf liggande lårcurl, benspark och benpress sedan får vi se om det blir lite knäböj också. Beror på hur det känns.

Eftersom jag har hjälpt pappa ett par timmar idag också så blev det inte lunch förrän alldeles nyss. Så nu ska jag gå ut och kratta lite tror jag medan jag väntar på att kunna åka på stan vid halv 3. Ska hämta ut papper på Försäkringsbolaget som hon skulle leta reda på åt mig till idag och sedan blir det gymet. Tjuvlånar mammas cykel fram och tillbaka så går det lite fortare också. För det ryktas om att vi ska lassa och förflytta ved ikväll så vill vara hemma i tid så jag hinner äta och så i lugn och ro.

Riktigt laddad för träningen iaf. Riktigt kul när man börjar märka resultat också. Känner att jag är mycket starkare nu än vad jag var efter Thailandsresan. Det känns jättebra.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0