Träning och sommarvärme

Även idag blev det lunch ute. Idag har det varit 20 grader i skuggan så känns verkligen att våren är här och förhoppningsvis sommaren på gång. Jag vet att jag förr om åren har legat i bikini på gräsmattan i mitten av maj så jag hoppas att det går även i år..:)

Efter lunchen blev det löpning med Sara, sedan en promenad ner på stan och gymet. Det får ni dock läsa mer om på den andra bloggen..

När jag kom hem satt jag mig på altan och läste Kicks tidning som hade kommit och varvade ner lite innan jag hoppade in i duschen. Sedan blev det middag, blodpudding och bacon med keso och lingonsylt. Kanske inte världens finaste fredagsmat men det går snabbt att göra och är gott..:) Nu ikväll har vi kollat på frågeprogram på tv och ätit popcorn och nu har jag precis ätit världens största biskvie och kollar på Berg flyttar in. Hon är ju hos Lill-Babs i Järvsö så måste ju kolla då...:)

Imorgon ska vi tömma lada så blir att kliva upp tidigt och äta en stadig frukost... Kan behövas om vi ska orka med hela dagen...


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Mitt jobb är ju ganska blandat, oftast är jag ju inne på kontoret och då kan man vara fin, men när jag är ute i fält, ja då är man ju inte så vacker direkt. Inte heller här hemma när vi håller på och grejjar ute, då blir man ju så grymt smutsig, men jag tycker ändå att det är skönt och att det ena inte behöver utesluta det andra =)

2009-04-25 @ 07:41:58
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Shit, tio mil är långt, men jag är säker på att du klarar det, mycket handlar säkert om envishet. Frågan är ju hur rumpan mår, har du nåt sånt där geleöverdrag till sadeln?

2009-04-25 @ 07:44:49
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Jag vill ha hemmagjrod jordgubbssylt på havregrynsgröten helst, men nu n är det är göra-slut-programmet så är det. Jag måste helt enkelt bita ihop och äta lingonsylten så att vi blir av med lite. Jag är sååå trött på att ha en massa grejjer ståendes bara.

Vi hade massor med hygienartiklar dubbelt när vi slutade jobba i norrland coh kom hem. Vi hade ju allt dubbelt, en uppsättning hemma och en där, så det blev en tid då vi hade väldans massa produkter hemma...

2009-04-25 @ 07:55:04
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0