Bröst, triceps och mage

Cyklade ner på stan vid halv tre så att jag skulle hinna in på banken innan de stängde och sedan blev det gymet. Var grym motvind så jag måste till och med trampa i nedförsbackarna, så blev lite extra benträning där. Jag hoppas verkligen inte att det blåser så här på Tjejvättern för då kommer jag nog att tuppa av efter några mil..:)

På gymet blev det bröst, triceps och magträning:

Bröst
- Sittande press i maskin
- Bröstpress i cabelcross
- Pec dec-maskin
- Hantelpress i lutande bänk

Triceps
- Sittande hantelpress
- Press i kabel med stång
- Press i kabel med rep
- Enarms backkick med hantel

Mage
- Sit-ups i bänk (raka och sneda)
- Hängande benlyft

Hade kanske kunnat klämma in någon magövning till för sida mage men blev aldrig så. Helt okej pass iaf. Det gick inte superbra men gick absolut inte dåligt heller så jag är helt klart nöjd med det....

Nu ska jag dammsuga och göra iordning lite mat innan mamma kommer hem...


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Jag är säkert extremt negativ, men jag tycker att hela den där kyrkogrejjen är så tråkig för att det alltid skall snackas om att det är nån som har lidit och dött för oss... det är ju bara att göra människor missmodiga, jag gillar inte sån religion, men som jag säger, så tror jag att religion enbart är ett sätt att skaffa sig makt över människorna och inget annat....

2009-03-30 @ 20:21:30
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Mela

hehe ja nog går tiden fort alltid! känns som nyss då man blev glad över att komma till den dagen då det bara var 100dagar kvar till beräknat födelsedatum haha hualigen så fort det går! =)



Duktig du är då som ska köra tjejvättern och allt hehe :-D tänk om man hade sådan diciplin och ta tag i träningen igen själv haha skulle verkligen behövas med tanke på att man gick upp 20kg då ja vänta ayla haha har iaf bara 5 kvar nu så får väl vara lite nöjd över det iaf =)

2009-03-30 @ 22:22:11
URL: http://nevertheless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0