Borde jag ha bantat sen i måndags eller?!

Var och skulle hämta min balklänning idag. Hon skulle ha sytt in den efter nålningen i måndags, men av någon anledning som iaf jag inte förstår hade hon sytt in den lite extra som hon sa. Det enda det resulterade i var ju att den blev för liten i och med att den var perfekt när vi nålade den. Så jag vet inte om hon tyckte jag borde ha bantat från i måndags eller hur hon tänkte. Så nu måste hon sy om den en gång till så ska jag få hämta den imorgon istället. Hade ju vart bättre om hon hade gjort rätt från början liksom..

Idag var jag först dit då, sen tog jag å Sara S en fika på stan. Som vanligt vart det en massa prat också. Vi är duktiga att prata båda två och vi träffas ju så sällan också så finns en hel del att prata om. Var upp och fick se deras nya lägenhet också. Riktigt fin. Jag börjar också längta efter en riktig lägenhet som jag får inreda med min smak och mitt tycke. Fast det är ju inte långt kvar till jag får göra det heller...:)

Har beställt bok som jag ska hämta ut på måndag också. Också har jag bokat upp största delen av nästa vecka, så vill ni träffa mig till veckan finns det snart ingen tid kvar, hmm... Jaja det löser sig nog, brukar göra det...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0