Färdig..

Nu är min klänning färdig och hämtad. Hon ringde och sa att hon skulle sy den ikväll så jag fick komma dit å prova om den och sen sydde hon den så jag var precis och hämtade hem den. Så nu sitter den jättebra. Fortfarande inte uppsydd men det blir ett projekt jag får ta tag i när jag har hittat skor som jag kan ha till. Sjalen och handskarna kommer förhoppningsvis om inte allt för länge. Sen skall hon beställa hem en annan väska för de hon beställde till idag passade inte.

Har bestämt mig för att inhandla en till fisk till veckan också. Så det får bli veckans projekt, tillsammans med allt annat som jag måste fixa..:)

Kommentarer
Postat av: Mange

Fråga efter en Pygocentrus nattereri

2007-11-09 @ 00:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0