Går bra...

Det går verkligen bra för mig och Carro ibland. Grattis till jobbet gumman! Du förtjänar det verkligen och jag vet att du kommer klara av allt du tagit på dig gallant. Allt går bara man har rätt planering och rätt vilja och det är vi väldigt duktiga på bara vi vill.  Appråpå det som Emelie hade kommit fram till så lovar jag att fundera ordentilgt på det, för det är ju helt klart ett bra alternativ. Fast både du och jag vet ju att jag har massa planer, hehe..

Har shoppat en del idag igen då, köpt första julklappen. Så här tidigt ute har jag nog aldrig varit förut. Fast jag tror det är en perfekt julklapp till personen i fråga i alla fall. Jag och mamma gick på stan, åt lunch och åkte runt till lite affärer utanför stan. Fick lite allt möjligt smått och gott inhandlat iaf, väldigt bra.

Imorrn skall jag skriva på projektet och äta smörgåstårta med de här hemma som ville fira min födelsedag lite efterpå eftersom jag inte var hemma när jag fyllde år. Jag har funderinger på att baka saffransbullar också, men hur det blir med den saken får tiden utvisa.

Nu skall jag se klart på en film sen ringa Jonatan å diskutera lite kring projektet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0