Jobbar...

Sitter på jobbet just nu, vi har dock tömt hela kön så nu sitter jag och får betalt för att surfa, trevligt..:)

Haft fullt upp hela veckan iaf. Kom upp till Luleå igen förra söndagen, då fixade jag iordning i lägenheten, packade upp, gjorde rent åt fisken (som snart ska få ett namn, men min fantasi är dålig) och tittade igen på de serier jag hade missat.

Sen satt skolan och pluggandet igång ordentligt i måndags igen då. På onsdagkväll var det möte och middag med jobbet, på torsdagen var det exjobbskväll och i fredags var det karriärskväll och middag. Jag har ju iaf inte behövt fixat middag de tre dagarna, alltid nått. Igår var det då dags för filmgalan 2007. Vart ganska lyckad om jag får säga vad jag tycker. Folk verkade ha roligt iaf. Ann hade sytt fina kläder till mig, henne och Lovisa så vi var de tre goda féerna från Törnrosa. Jag blev senare under kvällen dissad för att man inte kunde gå runt på Stuk i cape, men det gick så bra så...:) Smakprov på bilder från kvällen kommer upp här senare...

Skulle upp och jobba till 9.00 idag igen, så åkte med en jobbarkompis hit och nu ska jag sitta här fram till 14.00. Funderar på om jag ska ta bussen hem eller om jag ska ta en promenad. beror på hur hungrig jag hinner bli. Annars blir det nog en promenad efter att jag vart hem och ätit.

Fick resultatet från tentan i fredags också, högsta betyg, så jag kan väl inte vara annat än nöjd..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0