Jultradition i förväg

Jag och Ann har ju vår jultradition att baka lussebullar första advent, vilket vi gjorde lite tidigare i år. Vi bakade lussebullar, ischoklad och pepparkaksmuffins, ibland är vi duktiga..;)

På förmiddagen var vi ut på en promenad och knäppte massa fins bilder på snön som har kommit, råkade bli 120 bilder sammanlagt, vi är duktiga på att knäppa kort också. Jag lyckades hitta min funktion för att ta svartvita bilder idag också, bättre sent än aldrig..:)

Nu skall jag gå och sova så jag orkar upp och duggaplugga med Ann imorgon.

Här är delar av dagens bakande (plus Anns pepparkakor som hon gjorde härromdagen):
image7

Kommentarer
Postat av: Jonte

jag vill också ha lussefika...

2007-12-03 @ 15:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0