Pluggat och åkt skidor...

Idag har jag gjort massa nödvändiga saker. Klev upp imorse och började plugga. Blev mest strategi också lite metodik. Har börjat rensat hyllorna ovanför skrivbordet också, börjar se lite bättre ut men finns fortfarane en hel del att göra där. Bokat tid till frissan och till läkaren också. Jag kom på att mina allergitabletter kommer ta slut medan jag är hemma över jul så är ju kanske bra om jag får ut nya före så jag inte slutar andas.

Efter lunch var jag till Ann och hämtade metodikboken och sen dess har jag läst 6 kapitel i den. Med andra ord 5 kapitel kvar som bör läsas innan duggan på torsdag. Lagomt tråkigt att sitta och läsa om sådant som känns ganska meningslöst så har blivit många pauser med allt från fika till Desperate Housewives. Gav upp för ungefär en halvtimme sen och sen dess har jag bytt vatten till fisken (han måste verkligen få ett namn snart, förslag???) och diskat. Hade funderingar på att ta tag i hallbyrån också men inte bestämt mig om det får vänta till imorgon eller inte än.

Har snöat en del här i helgen så jag och Ann tog vinterns första tur på längdskidorna ikväll också. Kommer nog ha lagomt ont i ljumskarna och mellan skulderbladen imorgon så borde nog ha stretchat lite mer.

Imorrn blir det plugga hela dagen också ett besök på gymet om inte hela kroppen har träningsvärk. Sen är det ju tisdag så jag å Ann ska tjuvstarta vår adventstradition eftersom hon inte är här i helgen. Därför ska vi baka saffransbullar, mums...:)

Nej nu skall jag göra någonting vettigt eller gå och sova, något av det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0