Shoppat en massa..

Jag är duktig på att shoppa ibland. Blev ett par nya skidor när vi var i fjällen så nu ska det åkas skidor i vinter. Om jag klarar av att åka på dem, det var en annan femma. Övning ger färdighet heter det ju så jag hoppas det stämmer nu med.

Är tillbaka i Bollnäs igen då, så på förmiddagen var jag till skräddaren och provade in klänningen så skall hon sy den så att jag får den färdig den här veckan. Jag är riktigt nöjd med den just nu i alla fall så jag hoppas att jag är det när den är helt klar också.

I stugan ville jag ut och få lite friskluft och efter att ha tagit en promenad, röjt lite och knäppt en hel del kort fanns det inte så mycket mer att göra så då byggde jag en snögubbe. Det blir man aldrig för gammal för...;)

Nu har jag bokat biljett hem också, flyger upp på söndag. Sen är redan i stort sett hela kommande veckan bokad med allt möjligt, föreläsningar, veckomöten, möte med jobbet, jobba (som jag ännu inte bokat in), exjobbskvällar och lite annat. Däremellan ska jag försöka få lite tid att börja sätta igång med storrensning av bokhyllan och hinna träna lite, men det går säkert det med bara man planerar bra.

Just nu skall jag väl titta igenom lite av det jag ska göra på projektet den här veckan sen skall jag antingen ut och ta mig en promenad eller ta mig till gymet, beroende på hur länge jag pluggar. Vore skönt att besöka gymet eftersom jag inte hunnit det sen jag kom hem än i och med att vi var i stugan.

Resultatet av mitt snögubbsbyggande:
image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0