Shopping, träning och jobb...

Så har ännu en vecka bara rullat iväg då. Vet egentligen inte vad jag har haft för mig, pluggat lite och jobbat lite ungefär. Har hunnit med att träna några gånger den här veckan också, så det blir väl som vanligt att jag är som bäst tränad lagom till jul. Vadå träna för kommande beachsäsong när man kan träna för vintersäsongen. Musklerna behövs ju i skidspåren och skidbacken iaf..:)

I fredags var jag och hämtade ut mitt nya pass, jag ser ut som en h**a på bilden lr nått, hmm....:( Blev lite shopping på fredagen inne i stan också. En ny jacka och ett nytt nattlinne.

I lördags tog jag å Ann en tur ut till Storheden och gick runt där halva dagen. Vart nya underkläder, en tröja, ett par shorts, tjocka tights, småsaker till lägenheten också får vi ju inte glömma min tomte, min halmgris och min lilla halmbock..:) Passade även på att besöka Maxi och inhandla lite mat och blommor. Självklart hann vi med en varsin korv också, vi och pensionärerna..;) Påvägen hem åkte vi förbi stan, där blev det systemet och sen ett par nya skor.

Igårkväll hade vi romantisk middag för två, romantisk "sova middag" för två, romantisk promenad för två och slutligen avslutade vi med en romantisk filmkväll för två..;)

Idag har jag jobbat från 12 till 18.45 och sen påvägen hem hämtade jag upp min cykel som stått på skolan sen i fredags, halvt översnöad men efter lite borstande kom den fram..:)

Har iaf vart en bra helg, inte blivit så mycket pluggat men det gör inte så mycket för jag borde hinna lära mig det jag ska till veckan ändå..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0