Skall man vara fin får man lida pin..

Så är sista tentan för den här tentaperioden gjord då. Kändes som den gick bra fast hade gärna haft en halvtimme till på mig då tiden var knapp. Jag hoppas magkänslan har rätt iaf så att den har gått så bra som jag hoppas och tror.

Var och kollade på balklänningar i onsdags också och efter många vändor valde jag faktiskt en så nu hoppas jag att den blir insydd så den sitter perfekt också. Ska dit på måndag för att nåla den så hon kan börja sy. Förhoppningsvis får jag den redan i slutet av veckan om allt går som det skall.

Nästa helg är Carro också i Bollnäs så då funderar vi, hör och häpna, på att gå på Tranan. Kan vara kul och ut och se om "utelivet" i Bollnäs existerar nu för tiden. Skall bli riktigt roligt att träffa Carro iaf, var ett tag sen igen nu.

Nej nu skall jag övertala de andra att jag vill grilla korv..*hungrig igen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0