Civilekonomexamen

Hade ju privatbloggare förra inlägget när Ann skrev åt mig, men nu får jag skriva själv igen..

Idag har jag och Jonatan varit och haft möte med "examensutskrivaren" och studievägledaren för ekonomi så nu har jag det svart på vitt; Jag får kalla mig för civilekonom efter kurserna i vår utan att läsa nästa höst, hur skönt som helst...:)

Annars har jag haft tenta idag, ingen aning om hur det gick eftersom det bara var en uppgift som var värd 100poäng. Hur vet man om läraren tycker man är värd 60 eller 90 poäng liksom?! Jaja, det sitter ju helt i vad de tycker om det sätt jag satt upp min strategianalys på, så det är bara att vänta och se vad man får för resultat. Jag hoppas på bra betyg iaf, alltid trevligt.

Ska ha en inlämning i företagsanalysen på torsdag och Jonatan åker bort på onsdag så vi hade tänkt ha det arbetet klart till dess. Därför är det läsa värderingsboken som gäller idag. För imorrn ska jag först jobba och sen är det I-sittning på Blackis. Kommer bli lite jäktigt kanske men jag får förbreda så mycket som möjligt innan jag åker till jobbet. Sen på söndag ska jag jobba igen och sen blir det att börja värdera företaget med Jonatan efter jobbet. Och hela måndag och tisdag lär ju också gå åt till det arbetet antar jag. Sen är det allt fokus på nästa tenta om 2,5vecka typ. Också börja lite smått på projektarbetet som ska göras, bara vi får svar från företaget på måndag.

Nej nu ska jag fixa lite innan jag å Ann ska ta en promenad till MC Donald's och käka middag..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0