Födelsedagen snart slut

Så var min födelsedag snart slut då, är ungefär fem minuter kvar av den just nu. Dagen började med att familjen ringde och sjöng för mig. Sen upptäckte jag att det låg några sms och väntade på mig också..:) 

Gick till skolan till pass 1 sen satt jag å Jonatan med företagsvärderingen fram till lunch, då gick vi hem. Ann gjorde våfflor med glass och sylt till mig till lunch, smaskigt..:) Efter lunchen tog jag och Ann en promenad till cykelverkstaden och hämtade hennes cykel och cyklade hem. Sov middag en stund sen ringde mamma och berättade att jag hade ett paket att hämta på ICA.

Så efter lektionen pass 5 gick jag å Ann till ICA och handlade tårtingredienser å mat och hämtade ut mitt paket..:) Sen gick vi till Jonatan där Ann började göra tårta och jag började med middagen medan Jonatan diskade.

Framåt 8 ramlade det in lite fler folk så då blev det tårta för hela slanten, å den hamnade inte bara i munnen...haha..minnesvärd kväll helt klart..:)

Kom hem för typ en timme sen så då öppnade jag familjens paket. hade fått en plattång och smycken som jag hade önskat mig bland annat...:)

Sen har jag fått en guldfisk också, eller jag kommer förmodligen få den imorrn, så jag hoppas jag klarar av att hålla den levande..:)

Ska plocka ihop lite nu och sen gå och sova, sova ut riktigt länge imorrn tror jag..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0