haha, nuu du.

jag tror inte riktigt att du vet vad du har gjort.. inte bra.. men jag tycker att det är kul! haha. idag har anki, efter många om och men faktiskt klivit upp ur sängen, ätit ett tuggummi och cykla till skolan för att gå igenom lite grejer inför tentan.på fredag... sen var det dags för lunch, lite sömnig lunch och ont om span i centrum.. tråkigt. sen tog hon och jag sitt pick&pack och begav oss till stuk för lite grupparbete och facebookande. annars så har anki inte gjort så mycket, smsat lite, kliat lite på halsen... men hon har dock fått lite koll på de senaste dagarnas nyheter. allmänbildning är viktigt! undrar om jag borde lägga in nån slags bild... hmm.

image5


Kommentarer
Postat av: Anki

Det är bra att ha Ann som uppdaterar bloggen åt mig, som att ha en personlig assistent..;)

2007-10-09 @ 18:36:56
Postat av: Christoffer AKA Pite

Men gud så lyxigt! Jag vill också ha en personlig blogguppdaterare. Du har ingen till övers?

2007-10-10 @ 00:02:43
URL: http://hedgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0