Helt slut..

Den här veckan har det vart grymt mycket att göra, inte hunnit göra nånting vettigt hemma känns det som.

Igår jobbade jag 12-17 sen hem och duschade och bytte om så gick jag å Ann till Sara på förfest, sen vidare till Stuk. En minnesvärd kväll på mer än ett sätt helt enkelt..:)

Idag klev jag upp och pluggade lite vid 10 (helt död efter att ha vart ut igår och kommit i säng sent). Sen iväg och jobba till 12 igen, slutade på jobbet 17 då cyklade jag direkt till skolan och träffade Jonatan. Där har vi suttit med arbetet i företagsanalys hela kvällen bortsett från en paus jag tog för att gå till ICA å fylla på sockerlagret..:) Gick därifrån typ 23.20 så kom hem halv 12, kändes lite lagomt tråkigt en söndagkväll..

Helt död i huvudet nu iaf, men arbetet är klart. Det är iaf lätt Jonatans förtjänst att det vart så bra som det vart. Extra guldstjärna till Jonatan för det.

Nu ska jag äta någonting sen sova, för imorrn klockan 9 (lite sovmorgon iaf) är det skolan som gäller igen, för klockan 12 är det 2 andra inlämningsuppgifter förutom det här arbetet som ska vara klart. Sen blir det föreläsning efter lunch och sen opponera efter det. Sen tänker jag banne mig gå hem. Ska hinna med en promenad med Therese sen har jag tvättid imorgonkväll. Borde hinna med att städa lägenheten också, fast måste läsa en bok på 250sidor också, så får se hur upplägget egentligen blir för imorgonkväll.

Mat nu iaf. Hej svejs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0