Jobbat, tenta sen Bollnäs..

Har jobbat både igår och idag, vissa gånger undrar man vad kunderna tänker med. Så här lät en del av ett samtal jag hade med en kund idag:

Kunden: Jag har försökt ringa det här numret en gång idag men jag kommer inte fram.
Jag: Får du inga signaler eller får du ett felmeddelade eller vad händer när du försöker ringa det här numret?
Kunden: Nej, signalerna går bara fram som vanligt.
Jag: Jamen då kanske de bara inte har varit hemma och kunnat svara?
Kunden: Nej det är ju sant kanske, de prata ju om att de skulle ut och handla idag, jag får försöka ringa sen då. 

Hallå liksom, vad tänker folk med? "Åhh det är ingen som svarar då måste det vara fel på telefonen". Jaja finns folk till allt..:)

Imorrn är det tenta, känns inte som jag pluggat någonting alls till den men det känns ändå som att jag kan det jag ska, så jag hoppas det känns så imorrn när jag sitter där också. Efter tentan blir det hem och packa det sista, ge min "sambo" mat och sen röra sig mot tåget för att åka till Bollnäs.

På tisdag ska jag till tandläkaren och till fotografen och på onsdagen blir det iväg och leta balklänning. Sen blir det stugan över helgen. Efter det blir det förmodligen en hel vecka i Bollnäs, iaf som det ser ut och är tänkt just nu.

Men nu ska jag snart gå och sova så jag är pigg imorrn på tentan. Håll en tumme för mig imorrn mellan 9 och 13.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilket skönt samtal! ;) Ungefär som när Fredrik Wikingsson frågar GV Persson vad bombhundar sniffar efter... kan vara bomber.... ;)

2007-11-04 @ 00:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0