Shopping..

Vet ni vad? Jag är ledig idag, helt ledig hela dagen. Det känns nästan som en lyx efter de senaste veckorna. Igår gjorde jag kväll vid 13, gick hem och strykte massa kläder, strykte gardiner å satt upp dem, bytte sängkläder, fixade till mina blommor, diskade och rensade bort allt från köksbordet som såg ut som jag vet inte vad. Sen tog jag å Ann en promenad och gick förbi ICA och köpte jäst så vi kunde göra pizza. Därför blev det en kväll med hembakt pizza, Idol, Grey's Anatomy och det där efter Idol som jag inte minns vad heter. Började brinna i ett av värmeljusen också, snacka om att hjärnan inte funkar så bra som den borde jämt, men till slut lyckades vi släcka den iaf.

Idag klev vi upp och tog 10-bussen in till stan. Jag köpte ett par byxor, en tröja, ett linne, en klänning, strumpbyxor, trosor, en kuvertväska, klart presenten till syster och en del andra småsaker. Blev ett rosa band också, kändes som det var på tiden eftersom jag inte hade köpt något än. Blev bussen redan 12.15 hem, ibland går det fort å shoppa, så sen jag kom hem har jag ätit typ. Ska väl ta reda på det jag handlade och diska sen börja röjja i klädkammaren tror jag.

Imorrn blir det jobba mellan 9.30 å 14.30 å sen ska iaf jag å Ann å kanske grabbarna iväg och prova curling på kvällen.

Men nu ska jag göra något vettigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0