Träningsvärk imorgon...

Förmodligen kommer jag ha grym träningsvärk imorgon för börjar redan nu känna mig stel i hela kroppen. Pump kan inte vara nyttigt när man gått på gym senaste året. Mina muskler är gjorda för få repetitioner nu inte för att klara av ett helt pumppass. Just därför är det kanske bra att gå på det med ibland så man får lite uthålliga muskler nu till skidsäsongen börjar igen.

Idag har jag vart i skolan, har opponerat och sen har jag och Jonatan mest suttit och surfat och inte orkat göra någonting vettigt. Åkte in till stan på lunchen, jag köpte en ny skärm till datorn, ville ha en platt (bättre sent än aldrig) och en större med widescreen. Köpte kaffe till mamma också som jag ska komma ihåg att ta med till Bollnäs nästa vecka. Käkade lunch på Max med Jonatan och Jocke sen åkte vi till skolan igen. Sen ikväll var jag då på pump med Ann. Tisdag är det ju också så jag och Ann måste ju leva upp till det med fika och Prison Break och invigning av nya skärmen ;)

Ska väl börja göra mig redo för att gå och sova snart. Har seminarie pass ett imorgon och är trött så bäst att man lägger sig i tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0