Ann&Anki på inflyttningsfest

Ann&Anki var på inflyttningsfest hos Therese igår då, var trevligt. Jag å Ann var jättefina när vi cyklade dit eller inte kanske. Det spöregnade så vi drog på oss regnjackor och regnbyxor sen matchade vi vår fina utstyrsel med röda högklackade skor också världens största solglasögon på det (för att sminket inte skulle regna bort), jag antar att jag inte behöver säga att vi såg sådär ut. Väl framme hos Therese åkte iaf regnkläderna å solglasögonen av och Ann&Anki konceptet kom fram. Detta innebar att båda hade korta svarta kjolar, knästrumpor, röda högklackade skor och likadana svarta kortärmade skjortor. Behöver jag säga att vi fick både en och två kommentarer när vi kom i dem kläderna?!

Innan vi gick till Kåren tog vi en sväng förbi Bacchus också, grabbarna spelade poker och vi småpratade väl lite med folk typ. Bästa kommentaren där var nog iaf "Så du har gått och blivit en såndär!" Efter ett tag visade det sig att en "såndär" tydligen var samma sak som att jag hade blivit mörkhårig.

Från Bacchus fortsatte vi som sagt till Kåren där blickarna och kommentarerna formligen sprutade ut. Men kul hade vi iaf. Dålig musik större delen av kvällen men på slutet vart den också ganska bra faktiskt. Fick en ursäkt sen förra helgen också. Känns dock mest som att den gick in genom ena örat och ut genom det andra. För det första får vissa personer bara en chans och för det andra var det ganska ointressant från början.

Idag har det vart ganska lugnt, har hållt på å skrivit på inlämningsuppgiften som ska vara inne imorrn, lite kvar bara så är jag klar sen. Ska iofs inte vara inne förrän klockan 12 imorrn men jag jobbar på förmiddagen så tänkte lämna in den ikväll. När den är klar ska jag försöka läsa ut min bok sen blir det kanske en promenad runt sjön eller nått. Jag skulle behöva till ICA och köpa gräddfil iaf så då vore det perfekt att ta det påvägen hem om vi tar sjörundan åt rätt håll. För går vi åt fel håll måste jag ta med mig gräddfilen runt hela sjön och det känns ju sådär att behöva släpa på den i 9km.

Skriver säkert mer här sen om jag får tråkigt, men nu ska jag göra klart inlämningsuppgiften så jag får någonting slutfört idag iaf.

Smakprov på min nya hårfärg här iaf då, bilden tagen från igår på mig å Ann. Dyker upp nån bild där kläderna syns sen nå tag!
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0