Effektiv dag...

Idag har det faktiskt vart en effektiv dag för min del. Började med att sova till typ 9 sen gick jag till skolan å hade seminarie pass 2. Hem och lagade lunch, åt och packade träningskläder sen tillbaka till skolan för att ha dubbelpass i företagsanalys. Efter det gick jag å Therese till gymet där jag först konditionsträna lite och sen körde lite på gymet. Körde ganska lugnt med tanke på att jag haft uppehåll så länge men var skönt att komma igång lite...:)

Efter gymet gick jag å Therese och handlade inför middagen imorgon, så nu hoppas vi att grabbarna är hungriga också..:)

Sen jag kom hem har jag duschat, ätit och sen började jag jobba åt pappa. Så har jobbat åt honom typ fyra timmar ikväll men är riktigt nöjd med resultatet hittills iaf så nu hoppas jag att det blir ett bra slutresultat också..:)

Ska väl gå å sova nu snart för ska jobba på Telia imorrn mellan 7.15 å 12.15.. Sen hem å äta och packa ihop sig för seminarie i omvärldsbevakning och strategisk analys och sen efter det blir det direkt till Therese å börja fixa med maten...:) Sen kommer ju nästa Prison Break avsnitt imorrn också.. Alltid trevligt..:)

Helgens citat "Jag är inte billig, jag är bara på rea den här veckan!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0