Lite mörkare, lite smartare?!

Efter att ännu en gång haft problem med hur jag skulle färga håret blev det brunt den här gången. Så nu är jag brunett igen. Tentaresultatet från ena tentan jag gjorde kom i torsdags också, hur glad som helst över resultatet. Vem vet man kanske blev smartare som brunett..;) Synd bara att jag skrev tentan som blondin..haha...

Var på stan med Ann idag, hittade typ ingenting jag ville ha. Men fick ett nattlinne i siden som var fint och även satt väldigt bra i alla fall. Annars vart det inget inhandlat för min del. Men då sparde man ju pengarna iaf. Ikväll blir det inflyttningsfest hos Therese och sen Kåren. Jag och Ann kommer vara så fina. Kan lägga upp bilder så ni får se sen nån dag.

Nej nu ska jag ta och städa upp lite i lägenheten innan det är dags att hoppa in i dushen och göra sig klar för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0