Lugn helg..

Den här helgen har faktiskt vart lugn..Jobbade fram till 18.15 i fredags sen cyklade jag förbi ICA påvägen hem. En snabb middag och sen bakade jag å Ann cupcakes som vi tog med hem till Pelle där vi kollade på film med honom och Erik. Minns som vanligt inte vad filmen hette men den var riktigt bra iaf. Kom väl hem vid 1-2 någon gång och somnade nästan innan jag hade lagt mig tror jag. Det tar på krafterna att kliva upp tidigt om mornarna..;)

På lördagen åkte jag å Ann in till stan och shoppade lite. Blev lite småsaker och lite behövliga saker shoppade. Jag glömde nog dock hälften av det jag faktiskt hade tänkt köpa, jag måste nog börja skriva bättre minneslappar när jag ska shoppa. Var riktigt fint väder på lördagen så tog en promenad senare på eftermiddagen, väldigt skönt ute, synd bara att min fot inte mår så bra efter min klanthet härromdagen, men men den börjar bli bättre nu iaf..:)

Eftersom många verkade ha planer på utgång på lördagen å jag å Ann inte hade någon lust att gå ut så gick vi till ICA å köpte munkar och ingredienser till marängsviss. Vi har konstaterat att vi är nog de mest onyttiga personerna som finns, men gott är det..:) Så det blev först en film, (som jag heller inte minns vad hette men den var också bra) och sen satt vi och tittade på ett antal avsnitt av kvarteret skatan. Satt och skrattade mig igenom halva kvällen. Man har alltid lika kul med Ann. En sak är iaf säker, man blir som man umgås..*ler*

Idag låg jag först i sängen ganska länge, sen kollade jag på Svensson Svensson medan jag åt frukost. Efter det gick jag å Ann till gymet. Först lite konditionsträning för min del och sen blev det rygg-, biceps- å magträning. Jag kommer nog ha grym träningsvärk i ryggen imorrn.

Ska väl äta mat nu så fort den blir klar och titta på ett till avsnitt av Svensson Svensson medan kanske. Efter det blir det räkna nyckeltal så vi har något att analysera imorgon på grupparbetet. Hinner jag borde jag börja på inlämningsuppgiften till på tisdag också, men det får bli ett senare projekt, för nu ska jag äta iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0