Mera inflyttningsfest

I helgen var det då dags för inflyttningsfest igen, den här gången hos Per, Rickard och Pär. Det betydde även att Lovisa, Erik, Martin och Unni kom upp från Norrköping. Det har vart en riktigt rolig helg iaf. Började på fredagen med förfest hos P,R å P sen fortsatte vi in till Cleo å stan. Träffade bara en person som jag kände där men inte kom dit med. Men kul hade vi iaf, var ju ett skapligt gäng själva och sen var det riktigt bra musik också. Shottade nånting som var grönt, goda var de iaf. Efter Cleo blev det taxi hem och krypa i säng. Var hemma tidigt, redan vid halv 4. Vilket nog var ganska bra eftersom det skulle bli utgång på lördagen igen.

På lördagen började jag med att sova till halv 1 så då gick ju halva dagen bort. Sen städade jag upp lite i lägenheten och fixade min fasta dator, så nu går den igen, peppar peppar... 18.30 var det dags för middag på Mike´s. De andra åt buffé men jag å Ann käkade pizza istället, jag får skylla på att jag var helt inställd på pizza från början så då kunde jag ju inte ändra mig sen. Efter Mike´s fortsatte vi till Per, Rickard och Pär där den riktiga inflyttningsfesten skulle äga rum. (Vi tjuvstartade bara lite på fredagen.) Grabbarna fick en prenumeration på cosmopolitan och en bok med sexcitat i inflyttningspresent, så nu kan man gå dit å hälsa på bara för å få läsa de..;) Sen fortsatte vi då till Stuk där det ännu en gång vart en hel del dansat.

Behöver jag säga att jag har haft ont i fötterna efter allt dansande i 10cm stilett?! Hur som helst har det vart en riktigt rolig helg iaf.

Idag sov jag till typ 11 sen klev jag upp och började plocka lite. Pluggade en del också, också promenad i solen med Therese för var så fnt väder ute. Sen jag kom hem har jag gjort klart inlämningsuppgiften som skulle vara inne till imorgon, skrivit ut en massa föreläsningspapper å andra papper och förbrett inför redovisningen imorrn.. Ska väl sova nu snart hade jag tänkt, om man ska orka med veckan man har framför sig..:)
image2
Det var gympadojjor som gällde påväg till förfesten på fredagen, å de högklackade med sig i en påse så man skulle slippa knata så långt i 10cm stilettklackar.

image3
Förfesten på lördagen då, ser inte Rickard riktigt nöjd ut bland tjejerna?:)

image4
Lördagens lilla urringning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0