Så snäll ibland...

Jag är så snäll ibland, iaf enligt Ann...:) Jag lagade middag åt henne ikväll... Gissa vad det blev?! Just det, det vanliga...haha...

Jobbade på förmiddagen, sen cyklade jag till skolan och åt lunch med Ann sen hade vi gruppmöte i företagsanalysen. Också sen var jag å Ann till gymet. Jag kommer inte ta mig upp ur sängen imorgon..:) Kommer ha grym träningsvärk... Sen lagade jag som sagt middag till Ann också kollade vi lite på Idol å så.

Ska väl gå å sova om inte allt för länge för är grymt trött.. Ska upp till pass 1 imorrn och ha seminarium, sen vet jag inte vad jag ska roa mig i ett par timmar innan det är dags för att jobba. Förmodligen plugga lite.

Men nu ska jag fippla med lite annat innan jag sover..

Take care!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hmm blev det stuvade makaroner och bacon? :)

2007-09-28 @ 22:24:05
Postat av: Anki

Tänk vad rätt du har Carro..:)

2007-09-29 @ 10:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0