Skaffat en blogg...

Kändes som det var på tiden att även jag gör som alla andra och skaffar en blogg då... Det är väl ungefär som när man gick på högstadiet och skrev sina inlägg på lunar, sen gick utvecklingen framåt och man hamnade här istället..:)

Så vad händer annars i mitt liv? Höstterminen har börjar för dryga veckan sen... Nya kurser och nya tentor att klara, som tur är känns båda kurserna jag läser just nu intressanta iaf... Känns som det kommer bli en relativt lugn hösttermin ändå i och med att jag "bara" läser ett tempo på 100% hela hösten... Skönt skönt..:)

Har vart på Telia ett par ggr och jobbat i höst å, märktes att man hade kommit av sig lite under sommaren.. Men nu börjar man komma in i det lite igen... Så nu är det bara å jobba på å vara trevlig mot alla kunder som ringer och är arga på att det är fel på deras telefoner eller nånting...

Annars händer det inte så mycket just nu, vart förkyld så har inte tränat på en vecka, tänkte väl komma igång nu i dagarna igen.. Annars harjag mest pluggat den här veckan... Haft en hel del att läsa och till imorrn ska det in ett PM på två A4-sidor så fipplat med den ikväll. Känner mig klar nu iaf så ska bara läsa igenom den en gång imorgon så ska jag lämna in den efter det. I övrigt är jag ledig imorgon, så tänkte passa på att städa upp lite i lägenheten, välja ut lite mer bilder till fotoalbumet som jag ska göra, tvätta om det finns nån tid och sen på eftermiddagen blir det stan och frissan. Har som vanligt beslutångest över vad jag ska göra med håret. Så den diskussionen får jag ta med frissan imorrn så får hon vara med och bestämma lite...

Sen måste jag fixa mig ett pass också... Tänkte åka utomlands med Ann förra veckan.. Planerna gick jättebra ända till vi konstatera att mitt pass gick ut i juni, så där rök den sista minuten resan. Men kanske var tur för fick massa inlämningsuppgifter att fixa som hade blivit lite tight om vi hade vart borta hela förra veckan...

Nu ska jag väl roa mig med något annat än skriva en halv årsberättelse här första gången... Återkommer säkert hit lite för ofta..;)

Kommentarer
Postat av: Mange

Från Lunar till Blogg, rakt in i Rymderan känns det som :D

2007-09-12 @ 23:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0