Tired of being sorry...

Bra låt det.. Satt och tänkte på nått jag hörde i somras "Jag har förlåtit dig!" men tänk om inte den du hade förlåtit har förlåtit dig då?! Kom väl å tänka på det idag av vissa speciella anledningar bara... Men men.. Livet blir inte som man önskar alla ggr... Men det enda man kan göra är att fortsätta önska för nya saker...:)

Annars har det blivit mest plugg idag, hade dubbel föreläsning i företagsanalys på förmiddagen, sen lunch också grupparbete på eftermiddagen. Vette sjutton om vi kom fram till nå jättebra men vi fick det gjort iaf...:) Sen vart det fika hos Ann med Norrköpingsgrabbarna... Gott gott...:)

Har bokat resa till Bollnäs om fem veckor också, inte bokat någon resa upp än, får se hur länge jag blir där. Tillräckligt länge för att hinna gratta syrran (och mig själv) i efterskott och gå till tandläkaren iaf...haha...

Bokade upp mig på ett arbetspass imorrn mellan 7.15 och 12.15 också så jag måste upp 6 imorrn, borde väl därför gå och sova snart kanske...

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0