En sådan dag..

Idag är en sådan dag där jag bara vill ha en kram och få höra att det blir bra.

Ann å de andra är i Uppsala nu i alla fall. Där hade ju jag också velat vara i år och firat valborg ju, men men.. Det kanske kommer fler år eller nått..:)

Riksgränsen var inte jätteroligt på fredagen, var stängt på grund av blåst och lavinfara. Lördagen var i alla fall bra åkning även om det var dålig sikt och söndagen var helt perfekt, jättebra åkning och sol..:)

I övrigt är det väl plugga och träna som gäller mest. Tenta på fredag som jag hoppas hur mycket som helst att jag klarar, så håll gärna en tumme åt mig, väldigt hårt..;)

För att i alla fall komma till något positivt med dagen så sov jag grymt bra. Skönt att vakna upp och faktiskt känna att man sovit hela natten. Tränade ikväll också, grymt skönt att göra av med lite energi som jag samlar på mig om dagarna när vi sitter och pluggar hela dagarna. Imorrn blir det lite sovmorgon i alla fall. Behöver inte vara i skolan allt för tidigt..:)

Nej om jag skulle ta och roa mig med något annat en stund kanske och inte tänka på allt som snurrar runt i huvudet för en stund.

"Remember that you can't change the past but you can still get the future you want!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0