Ett tag sen igen då..

Jag börjar bli dålig på att skriva här känner jag. Haft fullt upp med tentaplugg sedan jag kom hem vilket har gjort att jag inte har orkat skriva.

Hade tentan i måndag i alla fall då, förhoppningsvis min allra sista tenta, så håll en tumme för att jag har klarat den..;) Blev dock inte speciellt lugnt innan nya kurserna satt igång. Jag och Louise träffades igår och samlade ihop den teori vi hittills kommit på att vi bör ha och sedan hittat. Har blivit en hel del faktiskt. Träffades idag igen och utökade litteraturlistan ytterligare och började att dela upp läsningen. Så nu har jag läst de första fyra artiklarna och börjat bläddra lite smått i olika böcker. Skönt att komma igång med det i alla fall, speciellt med tanke på att vi har första seminariet imorgon.

Efter seminariet imorgon blir det hem och packa ihop sig för att först åka ner till Sthlm och äntligen få träffa Carro, var på tok för länge sedan igen, och sedan fortsätta till Riga på fredag. Jag hoppas på en del shopping där i alla fall. Fast just för att jag vill shoppa kommer jag väl inte hitta någonting alls..

Här kommer i alla fall lite bilder från fjällen som jag lovade förut:

image13
Massa snö..

image14
Ser inte så jättemycket ut på den här bilden men syns ganska bra att det är mycket snö iaf..

image15
Jag sitter och väntar på att pappa ska komma ut så att vi kan ta en skotertur...

image16
Här är en av anledningarna till att jag älskar att vara i fjällen och ta skotern upp på fjället..:)

Kommentarer
Postat av: Pite

Nice! Jag saknar att ha en egen skoter och åka till fjällen med polarna, överlägset roligaste åkningen finns där!

2008-04-03 @ 11:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0