Mot Riga..

Om tio minuter ska jag röra mig mot bussen sedan påbörjas resan mot först Sthlm och sedan Riga imorgon. Ska bli riktigt skönt att komma iväg från pluggandet ett tag.

Har fått klartecken från K.C idag också. Det blir inget Stockholm förrän slutet av april, vi genomför de andra intervjuerna över telefon så att vi spar in lite tid.

Har även ringt försäkringsbolaget idag. Hon skulle skicka ut skadeanmälan åt mig så att jag skulle kunna skicka in den. Börjar bli på tiden att ta tag i det där ordentligt till veckan kanske.

Nej nu ska jag börja stänga ner datorn. Ha det bra allihopa och Carro vi syns ikväll..Om jag och Ann inte råkar ta tunnelbanan åt fel håll...;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0