Mot Riksgränsen

Så har snart den här veckan gått också då. Eller i alla fall skolmässigt för mig för imorgon drar vi till Riksgränsen för att åka skidor i helgen. Erik och Unni har lagat massor med mat och fikabröd så en sak som är säker är att vi borde inte behöva gå hungriga i alla fall...:)

Minibussen fick vi redan idag också så nu ska allt bara packas in imorgonbitti så är det bara för oss att ge oss av sedan igen. Hur många tror att jag missar avfarten i år med?!...haha.. Nej förhoppningsvis ska jag inte göra samma sak i år, men hur som helst så märkte jag ju det i samma stund som vi åkte förbi den ifjol i alla fall.

I måndags var jag och Jonatan till Piteå och intervjuade lite folk på Lindbäcks. En sak är säker, Jonatans bakdäck är inte mycket att ha på vinterväglag...:) Jag fick ju köra lite bil i alla fall, alltid kul.

Sitter just nu och funderar på vad jag har glömt att packa. Tror och hoppas att det mesta är med i alla fall. Diskat och gett Fishy nytt vatten har jag gjort också. Ge blommorna lite vatten också kanske. Sedan är jag nog redp för morgondagen.

Ni får ha det så bra i alla fall så hörs vi efter helgen!

Och hörrni, håll en tumme att det inte snöar på oss alla dagar i alla fall..:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag lovar att hålla alla mina tummar. Trevlig resa!
kram

2008-04-18 @ 15:00:01
URL: http://lindaschonning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0