3 dagar kvar..

Så var det bara tre dagar kvar till det är dags att flytta då. Har sagt det förut men det tåls att sägas igen, ska bli jätteroligt att få prova på något nytt å se hur de arbetar..:) Å se en ny stad också för den delen. Vem vet kanske blir jag kvar där nere sedan, jag trivs ju jättebra däromkring Göteborg så inte mig emot..:)

Idag har jag jobbat och haft mig. Ikväll blev det sommargympa för sista gången, kommer nog kännas fint i vaderna imorrn tror jag..:) Jag har även packat alla byxor idag, en hög med sånna jag ska ha med på söndag, en hög som mamma å pappa får ta med och en hög som inte får följa med alls. Jo jag lovar, det finns en sådan hög också å den är större än man kan tro..;)

Nu har jag suttit och hjälp Anna-Karin med hennes dator som mamma tog hem från jobbet idag. Så sitter å skriver på den bara för att se att det funkar ett tag innan jag lämnar tillbaka den till henne. Vore ju dumt och säga att jag har fixat den om jag inte skulle ha gjort det..:)

Bara två arbetsdagar kvar nu också. Kommer såklart sakna de jag har jobbat med även om det monotona arbetet inte kommer vara lika saknat.

Jag vill ju bara komma igång med exjobbet och bli färdig och få ut mina två examen å få jobb å börja tjäna pengar nu. Också ett riktigt snyggt hem, en snygg bil och en helt underbar pojkvän på det så är jag nöjd sen...;)

Haha, gå och sova kanske, för som det märks är jag ganska trött..:) Men ni får ha det så bra å sov gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0