En helg i Linköping..

Den här helgen spenderades i Linköping då, hur trevligt som helst som vanligt med det gänget..:)

Slutade lite tidigare från jobbet i fredags och tog tåget vid 14 från Bollnäs. Gick direkt till Linköping så då tänkte jag sova middag på tåget för jag var så trött. Tji fick jag dock, även om jag var väldigt trött efter att ha klivit upp halv fem lyckades jag ändå inte somna en enda liten stund. Läste nästan en hel bok istället.

Var framme i Linköping vid 19 då åkte vi hem till Kim där han, jag och Johan tog ett par öl på balkongen innan vi gick in till stan och åt mat. Plankstek och öl, gott gott..:) Efter att ha ätit fortsatte vi till Sara och de andra som satt vid den konstgjorda stranden som fanns i utkanten av stan. Också blev det lite förfestande i Saras lägenhet innan vi drog in till en nattklubb i stan. Där var vi inte speciellt länge, hann med en öl och lite dansande sedan blev det mat till de hungriga innan vi promenerade hem för att sova.

På lördagen träffade jag och Kim Jennie för en fika inne i stan. Alltid lika trevligt att träffas och uppdateras lite om vad som händer. Jennie är ju typ den enda jag håller kontakten med från Natur så det gör ju att det är lite extra trevligt att träffas jämt..:) Efter att ha fikat så åkte vi hem en sväng innan vi åkte för att hämta Ann på stationen. Drack lite rosévin innan vi tillsammans med Johan, Peter och Max begav oss mot Sara för att lämna lite saker och sedan till en restaurang i stan där det blev "Black and white" middag.

Sedan fortsatte kvällen med "Black and white"fest på nattklubben som Sara och hennes kompis hade hyrt. Riktigt trevlig med roliga lekar, goda drinkar och riktigt trevligt sällskap. Kvällen avslutades med kebabtallrik innan det var dags att gå hem och sova (lite väl tidigt egentligen men funkade det med).

För att sammanfatta helgen så var det en grymt trevlig helg i alla fall. Nu är det jobba som gäller den här veckan och två veckor till sedan går flytten till Trollhättan efter det.

Lite bilder från helgen då:


"Black and white"middag med (fr. v.) Peter, Kim, Max, Ann och Johan...


Ann, Kim och jag utanför nattklubben...


Sara, en av kvällens värdinnor..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0