Fortsatt duktig..

Träningen har fortsatt att rulla på bra så nu hoppas jag att jag får tillgång och tid till att besöka gymet i Trollhättan redan första veckan så att jag inte kommer av mig då..:) Idag var det sommargympa som gällde, mina muskler är verkligen inte van vid övningar som kräver uthållighet så det är nog bra för mig att gå på det några gånger.

Igår blev det dock en vilodag eftersom pappa fyllde år. Farmor var här och åt tårta på kvällen när gymet var öppet så då hann jag inte med det. Plockade ett par liter hallon efter jobbet igår i alla fall också kokade jag sylt av dem, så det blev i alla fall sex byttor. Fixade det sista med saften också, så det blev tre flaskor svartvinbärssaft. Riktigt tantvarning på mig igen alltså..;) Nu var frågan bara om jag ska orka mig på att plocka lingon och blåbär också?! Och om jag har tid att göra det innan flytten, sånt som märks..

Imorrn ska jag verkligen ta mig i kragen och beställa kläderna som jag har tänkt köpa, orkar inte fixa det nu. Sedan har jag och Sara bestämt att vi ska ut och springa imorrn igen också. Inte med ormar den här gången hoppas jag dock..:)

Men nu ska jag nog snart röra mig mot sängen, kokade saft enda fram till 23 igårkväll så somna inte förrän vid 00 å skulle upp 5. Lite för dåligt med sömn när jag är igång såhär med träningen, för det är ju när kroppen vilar som den bygger som bäst..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0