Fräsch i håret igen..

Så var jag lite fräschare i håret igen då. Var verkligen dags för ett besök hos frissan för länge sen egentligen. Men nu är färgen förbättrad och det slitna bortkapad.. Grymt skönt..:)

Var på gymet igår också, blev en omgång för rygg och biceps.. Skönt skönt... Sedan fick jag för mig att köra benpress eftersom jag inte har gjort det i sommar, klarade fortfarande samma vikter som i våras i alla fall så det var också riktigt skönt...:) Skön träningsvärk idag iaf..

Imorrn blir det jobba på dagen också funderar jag på sommargympa på kvällen. Är ju sista gången för i sommar och även min sista onsdag i Bollnäs så måste ju passa på att ta ut sig ritkigt ordentligt då..:)

Sedan borde jag ta tag i packandet av mina kläder också för TIDIGT på söndagmorgon ska jag bege mig och då måste jag ju ha packat allt. Med tanke på att jag har en massa annat för mig den här veckan också och vill hinna träffa en massa folk innan jag åker så är det ju kanske bra att börja ta itu med det. Men men, varför göra något idag som jag kan skjuta på till imorgon..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0