Mindre än en vecka kvar..

Nu är det mindre än en vecka kvar, ska bli så himla roligt att få flytta ner och prova något nytt..:) Har packat en hel del i helgen i alla fall. Så nu är det "bara" kläder och skor kvar att packa.

Igår var jag och fikade med Carro på stan. Lika trevligt som alltid att träffas. Jag åt nog världens godaste bulle också, vitkigt..;) Sedan gick vi runt i lite affärer också så då blev lite skoshoppande. För man kan ju aldrig äga för många skor..;) Satt och läste Pernilla Wahlgrens blogg tidigare och en sak är säker: hennes garderob vill jag ha. Hon har helt klar fler skor än vad jag har i alla fall.

Var ute och sprang med Sara idag igen också. Blev 8.5km, riktigt skönt. Sedan att vi tappade bort vägen och kom ut på fel ställe var en annan femma..:)

Nu är det i alla fall jobba, träna och packa klart som gäller resten av veckan. Nu ska jag se lite på film innan det är dags att gå och sova. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Tack så jättemycket för tipset! Smart att googla, det hade jag inte en tanke på : ) Hoppas allt är bra med dig! Kram

2008-08-17 @ 23:31:43
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0