Trött, tröttare, Anki

Så känns det just nu. Jag vet att det är fredag men jag tänker nog gå och lägga mig och sova snart i alla fall. Så grymt trött, börjar kännas att jag har varit uppe klockan 5 på morgonen hela veckan. Sedan är mamma och pappa i fjällen i helgen också så vad passar då bättre än att låna mammas säng?! Helt underbart skön den nu när jag vant mig vid min hårda 90-säng...:)

Igår var jag och Sara ut och sprang igen, kändes riktigt bra så nu längtar jag efter nästa runda. Idag jobbade jag till halv tre sedan tog jag mig till gymet där det blev bröst och triceps som fick sig en omgång. Kommer nog att ha en rejäl träningsvärk imorgon, skönt..:)

Imorgon blir det fika med Carro som är i Bollnäs i helgen. Ska bli riktigt kul å träffa dig igen gumman. På tok för länge sedan som vanligt. Okej vi kanske har träffats mer i sommar än vad vi brukar göra på vinterhalvåret, men iaf..;)

Fick min nya kaffebryggare och min vattenkokare idag också. Mixern fanns tydligen inte inne på lager men skulle komma in om drygt en vecka. Jag behöver den i alla fall inte innan eftersom mamma å pappa får  ta med den i flyttlasset. Appråpå flyttlasset så börjar det ju att dra ihop sig, bara en vecka kvar nu. Ska bli hur roligt som helst att få komma till en ny stad, lära känna nytt folk och göra examensarbetet åt Volvo. Jag tror och hoppas att det kan bli riktigt intressant i alla fall. Sedan kan jag ju inte förneka att jag längtar efter allt skoj jag vill göra där nere heller. Shopping i Göteborg är ju ett måste såklart. Likaså Borås djurpark för att se elefantungen som föddes härromdagen. Sedan måste ju hela Trollhättan utforskas också, både fallen och affärerna. Jag skulle ju inte ha något emot att åka över till Köpenhamn heller. Finns ju väldigt många städer däromkring som jag skulle vilja besöka. Blir väl förmodligen för mycket jag vill göra och inte tillräckligt med tid men så mycket som möjligt ska hinnas med i alla fall..:)

Nu får det nog bli sängen så kanske jag orkar kliva upp lite tidigare imorrn och börja röjja bland flyttkartongerna istället..:)

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, men rosa och illgrönt är väl lite fränt ihop? ;) Mitt badrum i Sundsvall är blått just nu, så vanligt och tråkigt! Vad duktig du är som är ute och springer. Jag brukar ta mig en tur då och då jag med.. Uppför gundbovägen och lite "kringelkrokar". Det svider till bra i benen när man springer uppför gundbovägen iaf! :) Men det är ju skönt efteråt. Ha det bra!

2008-08-16 @ 19:04:10
URL: http://tengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0