ALLT packat...

Nu är precis allting som ska köras iväg idag packat. Det står vid ytterdörren och väntar på att få bli ivägkört:

 
Det som inte står där är barbordet och stolarna men de fick stå kvar där de står nu ett tag till tills vi har fått ut lite av det andra. Johan skulle komma förbi vid 17-18 så ska vi köra det då. Jag hoppas det ska gå på två vändor men beroende på om vi får in bordet och stolarna samtidigt så kan det blir tre vändor. Såvida inte jag och Johan kan visa våra ingenjörssidor och få till det iaf då..:)

Innan han kommer tänkte jag och Ann gå och testa Mysingen för att äta en pizza. Efter allt prat om det stället så måste vi ju prova det innan vi flyttar härifrån...

För övrigt går jag runt med ett leende på läpparna av mer än en anledning. Examensarbetet är i stort sett färdigt (efter fixet som vi får på slutredovisningen), allting är packat och avlopp och sånt är rensat så inte allt för tung städning kvar, det är snart jul och framförallt så finns det vissa ord som får mig att le...:)

Nu ska jag göra ren diskhon med lite svinto innan det är dags för pizza... Eftersom jag i stort sett inte har några saker kvar här så blir det säkert ett inlägg till ikväll när jag ändå säkert kommer att sitta vid datorn...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0