Andra advent å skor..

Det blev en "snördelare" eller vad jag nu ska kalla det införhandlat idag. Sedan blev det ett par svarta pumps som jag tittade på när jag var i GBG också. Bestämde mig för att de blir bra att ha på fötterna på juldagen..:)

Jag lyckades så klart med konststycket att somna i bilen påvägen dit också. Fast jag håller fortfarande fast vid att det var med flit för att slippa vara med i diskussionen om vilken väg vi skulle åka..;) I övrigt har jag mest läst å funderat över rapporten idag. Har även inhandlat mandel så att jag ska kunna testa att göra knäck. Så håll en tumme för mig att det blir bra...:)

Pratat med Carro har jag också hunnit med. Nu är det bestämt var vi ska gå ut på juldagen och att det ska firas med champagne då..:) Nu är det bara en trevlig förfest som fattas...


Andra advent idag....



Skorna jag köpte...

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Tack snälla:)!



Ja det är inte lätt att göra så mycket när man är mitt upp i flytt, lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0