Det lovade inlägget...

Här kommer då inlägget som jag lovade tidigare.

I Göteborg blev det lite shopping som sagt.. Började med att köpa ett par handgjorda örhängen precis när vi kom dit. Nästa inköp blev en ljus stickad tröja. Jag har letat efter en sådan hur länge som helst så var riktigt skönt att hitta en jag trivdes med..:) På samma affär blev det även en svart top. Efter detta var det lunchpaus som gällde på Pizza Hut, lika gott som alltid. Efter lunchen letade vi oss bort från Nordstan och in till Kompassen och de andra kringliggande gatorna istället. Blev en skjorta inhandlad och ett par stövlar som sitter tight över vaderna utan att jag stoppar ner jeansen i dem. Det är också en sak som jag har letat länge så med andra ord var det riktigt bra shopping idag. Tycker jag var värd lite shopping som present till mig själv för att vi är klara med examensarbetet också. Sedan lär det ju inte bli någon mer shopping i år, ingen större iaf.

Sedan jag kom hem har jag packat lite till så nu är det mest kläder kvar att packa imorgon. Var även iväg till gymet för första gången på en och en halv vecka, hur skönt som helst.. Tog det dock lugnt men det gick ändå bättre än förväntat... Ikväll har jag och Ann tittat på Idolfinalen och ätit vitlöksbröd och popcorn. Nu tänker jag iaf gå och sova men avslutar med en bild på det jag och Ann haft framför oss ikväll. Har man börjat flytta får man ta vad man haver, med andra ord är kastruller perfekt som popcornskål..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0