Färdigpackad...

Nu är jag i stort sett färdigpackad och redo att flytta alla saker imorgon. Sedan är det städa som gäller imorgonkväll och på måndagförmiddag. Sedan ska det läsas opponentrapporter på måndageftermiddag så att vi kan skriva opponeringen på tisdagförmiddag innan det är dags att bege sig mot Bollnäs...

Packningen idag har gått ganska bra. Har dock en känsla av att jag skulle behöva några extra armar på tisdag för att förflytta mig med all packning, men det är väl sådan som jag får ta..:)

Ikväll har jag och Ann kollat på Faddergalan och ätit lussebullar och dippat morötter. Just nu sitter jag och tittar på Beck så när det är slut får det bli sängen så jag orkar upp och göra klart imorgon...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0