Givande dag

Har varit en givande dag sedan jag skrev sist också faktiskt. Har fått i stort sett hälften av allting packat och det tog inte lång tid alls. Ska packa lite kläder imorrn vart eftersom jag tvättar sen får resten vänta till på lördag så att jag kan använda det in i det sista...

Har även hittat ett par jobb som jag har sökt. Tack Jennie för att du sparkade mig lite i baken, det behövde jag..:)

Nu ska jag dock gå och sova så jag orkar upp till Volvo imorgon. För då ska vi gå igenom stavfel och rensa ut det sista på kontoret... Sov gott på er iaf!

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Tack:)



Lite lösare kola är bättre än stenhård:) Vet ett år då min moster gjorde cementknäck, en riktig upplevelse;)

Postat av: T

Haha jaa :) Du är ordentlig du! Träna ska man göra när man är "ful", så är det bara :)

2008-12-11 @ 21:51:25
URL: http://tengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0